Star Stable Nadia -

Tankar om de senaste huvuduppdragen (kan innehålla spoilers)

Länk | Allmänt |2016-01-05 | 20:54:26 | Kommentarer: 1

Jag tycker att det var väldigt roligt att det kom nya huvuduppdrag, och jag är verkligen glad över att jag varit färdig med de Pandoriska sprickorna sedan länge. Det varsännande att få veta lite mer om Alex famlj och att få lite nya uppdateringar om vad Dark Core planerar. Själva uppdragen och att mäta kraften i Runstenar var rikigt roligt, men tåkigt nog så tog de slut väldigt fort. När man blir gillad (tror jag, är själv bara Vänligt inställd) med Åskviggens inre cirkel så kan man inte längre mäta runstenaras kraft och själva uppdragen tog slut efter bara ett par dagar. 
 
Ett annatplus med uppdragen var att man fick sin egen Runstav - vilket jag längtat efter länge. Om jag ska vaa en del av Ödesryttana så vill jag ju också kunna ha min egen Runstav! Att kunna "göra magi" oftare än tidigare är också riktigt roligt, för jag tycker att det är så häftigt. 
 
 
 
 



  Valle

Du skriver så bra! Gillar verkligen dina bilder också, hoppas du fortsätter blogga framöver! :D

Svar: Tack så väldigt mycket! :D
Nadia Moonnight

2016-02-14|17:46:39 | http://stariderstable.weebly.com/



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se