Star Stable Nadia -

Glad kanin

Länk | Allmänt |2016-03-14 | 11:00:00 | Kommentarer: 0

Idag så var det verkligen fint vårväder ute, så jag tog med en av mina kaniner, Bubblan, ut på ängarna vid stallet så att hon skulle få äta lite färskt gräs och hoppa omkring lite. Hon blev jätteglad och satte sig vid första bästa grästuva och började äta på en gång! Trots det fina vädret så var det ganska kallt ute så jag fick sätta på mig en mössa. Man kan ju tycka att det borde bli lite varmare nu men vinterkylan håller fortfarande i sig. 
Starsong, som också fick följa med, blev nog rätt glad över att slippa träna idag. Hon är på hårstäning just nu och snart är hon i toppform (level 15!) så jag har tränat henne rätt mycket den senaste tiden, men idag så fick hon vila lite. 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se