Star Stable Nadia -

När kommer Anne tillbaka?

Länk | Allmänt |2016-03-16 | 11:19:00 | Kommentarer: 0

I en intervju med Marcus Thorell Björkäng som man kan läsa på SSOs engelska nyhetssida så fick man veta att alla souriders skulle få ny design och nytt utseende, och då nämnde han också Anne. Det måste alltså betyda att Anne kommer tillbaka inom en snar framtid, vilket jag verkligen ser fram emot! Jag älskar verkligen uppdragen som tillhör huvudstoryn, de är ju liksom meningen med att jag spelar Starstable. Anne är också en av mina favorit-soulriders, eftersom att jag tycker att hon är en intressant karaktär. Hon är rätt så egoistisk och har en personlighet, istället för att bara vara världens snällaste och mest perfekta människa. Jag hoppas att Anne kommer att komma tillbaka i nästa del av huvuduppdragen, jag ser verkligen fram emot att få träffa henne igen.
Jag hoppas att vi kommer att få ta oss till Pandoria och rädda Anne (om det är där hon är fångad) eftersom att vår huvudkaraktär har alla soulriders krafter och Annes kraft är ju just att hon kan ta sig till Pandoria. Om vi får åka till Pandoria så hoppas jag att man får göra lite liknande saker som man gjorde i SSL3, typ gå på vindarnas stig och sedan undvika mardrömsvarelser. Det skulle vara väldigt kul att få lösa ett pussel eller en gåta eller liknande för att kunna rädda Anne det hade varit så kul!
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se