Star Stable Nadia -

Ny häst - Violetghost

Länk | Allmänt |2016-03-30 | 23:44:00 | Kommentarer: 0

Idag så köpte jag äntligen Different Mustangs nya outfit, som jag inte har hunnit (orkat) köpa tidigare! Då passade jag också på att köpa en ny häst och det blev ett engelskt fullblod, eftersom att den är DM:s klubbhäst, plus att jag velat ha ett engelskt fullblod sedan de kom till spelet. 
Jag döpte henne till Violetghost, efter Violet i American Horror Story. Ni som sett första säsongen förstår nog, haha. Hon kommer att kallas för bara Violet, eftersom att det helt enkelt är kortare. Lite mer info om henne kommer inom några dagar.
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se