Star Stable Nadia -

Silverstar

Länk | Allmänt |2015-11-17 | 06:07:00 | Kommentarer: 0

Namn: Silverstar

Smeknamn: Shelly

Född: 2007

Ras: Shire

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

 

Shelly är en glad och mysig häst som älskar långa skogsturer och terränghoppning. Hon älskar inte dressyr, utan tycker bättre om att vara ute i skog och mark. Shelly kan se väldigt stor och respektingivande ut, men hon är snäll som ett lamm. Nästan vem som helst kan rida henne och hon tar mer än gäan ut en nybörjare på en liten skogstur. 

 

Shelly kom nyss till Jorvik, importerad från England där hon föddes. Hon var tänkt att bli en vagnshäst och mest köras, men hon passade helt enkelt bättre till ridning. Därför så såldes hon helt enkelt hit till Jorvik och jag köpte henne, med lite hjälp av min vän Ronja Gladedawn. Från början var jag lite skeptisk mot att köpa henne men nu ångrar jag mig inte ett dugg!

 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se