Star Stable Nadia -

Winterprincess

Länk | Hästar i stallet |2015-12-12 | 17:59:09 | Kommentarer: 0

Namn: Winterprincess

Smeknamn: Kelly

Född: 2004

Ras: Islandshäst

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

 

Kelly är en glad och pigg tjej med fina gångarter, speciellt hennes tölt! Hon älskar även att hoppa, men helst utomhus i terrängen då. 

Jag har inga planer på att tävla på Kelly, men man vet inte vad som händer i framtiden. Kanske ordnar klubben någon Islandshäst-tävling, och då ska vi ju såklart ställa upp. Jag håller fortfarande på att lära känna Kelly men jag är helt säker på att vi kommer att bli ett riktigt bra team.

 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se