Star Stable Nadia -

Uteritt med Different Mustangs

Länk | Allmänt |2015-06-08 | 19:38:51 | Kommentarer: 1

Idag så tog vi i DM fram våra Fjordingar ur stallet och begav oss till Dinodalen för en mysig uteritt fylld av snö, vänner och en massa mysighet. Jag tog med Star på uteritten efterosm attt det var ett tag sedan jag red henne och hon tyckte att det var hur roligt som helst att få komma ut och sträcka på benen. Den mysiga uteritten avslutades med en liten lek för att vi skulle lära känna varandra bättre, som jag tyvärr inte hann vara med på hela.
 
Jag tog inga bilder inne i dinodalen, det är så vitt och ljust att det inte blir några bra bilder där inne.
 



 
ɑ n n i k ɑ

Mysigt :D

Svar: Japp :D
Nadia Moonnight

2015-06-08|19:52:24 | http://www.youtube.com/kaaleppi1993



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se