Star Stable Nadia -

Välkommen hem Lightmadness aka Alice

Länk | Hästar i stallet |2015-01-21 | 19:27:42 | Kommentarer: 0

Imorse så fick Lightmadness aka Alice flytta in i mitt stall! Hon är så fin, jag är helt kär ♥
 
Alice är ett snällt sto av rasen Fjording. Hon har den ovanliga färgen Kvit, vilke gjorde att jag föll för henne direkt. Hon är så snäll också, Kallterna berättade att hon aldrig har gjort något ordenkligt bus och hon har aldrig haft någa problem med något. 
 
Alice är född 1999 och hon har haft ett föl förut, och det var inga problem med det. Jag fick kolla på fölet, eller ja, unghästen, idag också, men jag kände att jag hellre ville ha en tryggare häst just nu. Hennes föl kanske får flytta in i framtiden! 
 
Hon är förutom en väldigt snäll häst och bra mamma en utmärkt terränghäst som har haft fina placeringar i Fälttävlan när hon var lite yngre men hon har även tävlat lite i banhoppning.
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se