Star Stable Nadia -

Fireflame

Länk | Hästar i stallet |2014-09-19 | 14:28:00 | Kommentarer: 0

Namn: Fireflame

Smeknamn: Flamma

Född: 2007

Ras: Tinker

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

Fireflame, eller Flamma som hon kallas, föddes i ett lite stall på Jorvik kallat Valedalestallet. När hon hade blivit inriden så såldes hon till Ferdinand och Eddie för att säljas på deras hästmarknad, och det var så jag träffade henne. Hon hade dock rest runt med hästmarknaden ett tag innan jag träffade henne, så vid det laget så var hon helt enkelt ganska trött på allt folk som stirrade på henne, så hon var lite aggresiv. Men så fort jag såg henne så visste jag att det var henne jag skulle ha, och så blev det. Såfort hon kom hem till mitt stall och förstog att hon skulle få stanna där så blev hon genast mycket mer glad och frammåt till allt.

 
Fireflame är en mycket stark och tålig liten häst. Hon älskar långa skogsturer och galopper över ängar nästan lika mycket som att klättra i berg och träna hoppning. Dressyr är däremot inte riktigt hennes grej, men hon försöker alltid så gott hon kan. Hon är helt galen i all mat och allt godis, så hon försöker alltid komma över så mycket som möjligt. Hon kan faktiskt bli ganska sur när hon inte får så mycket godis hon vill, men när det verkligen gäller så är hon en riktigt snäll häst med ett stort hjärta i alla lägen.
 
 
 
 
 

 




                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se