Star Stable Nadia -

Utlottning av 200 SC och 15 dagars SR!

Länk | Bloggtävlingar |2014-05-27 | 08:01:49 | Kommentarer: 12

Hejsan gott folk! Jag vill härmed presenera min första tävling någonsin på bloggen, och i den här tävlingen så tävlar ni om en sådan här gratiskod som innehåller 200 Star Coins och 15 dagars Star Rider!
Den här bilden visar min kod, med eftersom att den är använd så är det inte den jag ska lotta ut.
 
Jo, det är så att min kompis lillasyster prenumenrerar på tidningen Min Häst, där man fick gratiskoden, men eftersom att hon inte spelar starstable så fick jag koden istället! Vilket är väldigt tur för er blooggläsare, för det är den ni har chansen att vinna!
Den här koden kan användas även om man redan är SR eller Lifetime och då får man bara Star Coins. Och kom ihåg, ni får bara koden, ej affishen.
 
För att delta så ska ni göra så här:
1. Kommentera bilden och skriv något i stil med "Jag är med!" och glöm inte att skriv ditt starstablenamn. Om ni delar tävlingen på er blogg, så glöm inte att skriva det och ni måste skriva vad bloggen heter, ni kommer få lite större chans att vinna då!
2. Dela gärna bilden på instagram också, men glöm inte att tagga @nadiamoonnight så att jag kan se det. Då har ni ocskå större chans att vinna!
 
Det är bara det ni behöver göra, det är ju faktikst inte så komplicerat. men glöm inte att om ni redan har använt en sådan här kod tidigare på ert konto, så kan ni inte vara med. Fast, om ni använt en kod från Göteborg Horseshow så gör det inget, den fungerar ändå. Det gick i alla fall för mig.
 
Hur kommer jag att lotta vinnaren då?
Jo, om ni har kommenterat så får ni ett nummer. Om ni kommenterat och delat inlägget på er blogg så får ni två nummer. Om ni kommenterat, delat på er blogg och delat på er instagram (glöm inte att tagga mig i bilden) så får ni tre nummer. Sedan så kommer jag med hjälp av random.org ta ut ett ummer och den som har det numret vinner! 
 
Ni har fram tills på Lördag klockan 15.00 att anmäla er och vinnaren kommer presenteras någon gång i hlegen, så lycka till allihopa!



  Frida Silverson

Jag är med! 😱❤️

Vill jätte gärna vinna för får inte köpa sr och har nyss spelat klart gratis delen! :(

Svar: Du är med! Du har 3 nummer i lottningen!
Nadia Moonnight

2014-05-27|18:05:22 | http://fridasilverson.blogg.se



  Cassandra Southland

Jag är med

Svar: Du är med! Du har 1 nummer i lottningen!
Nadia Moonnight

2014-05-27|19:31:45 | http://jorviksouthforest.weebly.com



  Ariana Miststorm

Jag är med!

Svar: Du är med! Du har 1 nummer i lottningen
Nadia Moonnight

2014-05-27|20:50:33 |



  Vannessza Diamondwater

Jag är med! Jag skriver att jag är med på min blogg ;)
Ska jag visa bilden då?


Jag är verkligen pank och skulle behöva en liten start till att spara då tinkrarna kommer.

Svar: Ja det är bra om du visar bilden och lägg gärna in en länk i inlägget :)
Du är med kommer att få 2 nummer i lottningen
Nadia Moonnight

2014-05-28|17:37:39 | http://Diamondwater.bloggo.nu



  Danielle Mistlake

Jag är med. Lol! Lägger upp bilden på bloggen NU!

Svar: Bra!Du är med och har 2 nummer i lottningen.
Nadia Moonnight

2014-05-30|10:07:22 | http://www.mistlakes.weebly.com



  Danielle Mistlake

Tänkte bara skriva: Jag lägger också upp den på den andra bloggen: www.daniellemistlake.weebly.com

2014-05-30|10:11:20 | http://www.mistlakes.weebly.com



  Hanna Riverson

Jag är med! Har inte instagram så kan inte lägga ut det där:( Heter Hanna Riverson:)

Svar: Bra, du är med! Kommer du att lägga upp på din blogg? Om du gör det, så får du 2 nummer, annars blir det bara 1.
Nadia Moonnight

2014-05-30|21:33:40 | http://ssodream.blogg.se



  Ronja gladedawn

Aloha!

2014-05-31|08:08:03 |



  Ronja gladedawn

Jag är med insta,blogg

Svar: Bra! Du har 3 nummer i lottningen!
Nadia Moonnight

2014-05-31|08:09:34 | http://ronyamolander.blogg.se



  Tove Starson

Jag skulle verkligen vilja vinna!

Svar: Tyvärr, tävlingen är avslutad. Men var gärna med nästa gång jag har en utlottning :)
Nadia Moonnight

2014-06-06|09:33:12 | http://tstarson.blogg.se



  lina sharkf

jag är med

Svar: Tävlingen är tyvärr avslutad, men var gärna med om jag har en tävling någon annan gång! :)
Nadia Moonnight

2014-06-11|17:05:50 | http://ronyamolander.blogg.se



  ida karlsson

jag är med jag har inte mer sr gratis och får inte köpa

Svar: Hejsan ida! Min tävling är tyvärr avslutad, men kolla gärna på bloggen i famtiden efter fler tävlingar :)
Nadia Moonnight

2014-12-17|16:34:46 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se