Star Stable Nadia -

Icewhisper OX

Länk | Hästar i stallet |2014-02-21 | 21:06:00 | Kommentarer: 0

Namn: Icewhisper OX

Smeknamn: Isa

Född: 2004

Ras: Arabiskt fullblod

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

 
Man kan nog säga att jag fick Isa i julklapp. För julen 2013 fick jag (som julklapp) bli Lifetime Star Rider och för 910 av av dom 2400 Star Coinsen jag fick köpte jag Isa. Så hon är helt enkelt min lilla julhäst.
Innan jag köpte Isa bodde hon en tid på Goldspurs gård. När jag såg bilder på henne första gången tänkte jagatt det nog inte skulle vara en häst för mig. Men efter varje gåg jag red förbi och såg henne, blev jag allt mer övertygad om att det var henne jag skulle ha. 
Isa är ju en av mina nyaste hästar och jag håller på att träna henne just nu och jag har faktiskt inte bestämt någon inriktning för henne. 
Isa i övrigt är en het häst. Ibland kan hon bli lite nervös, speciellt om det är många andra hästar och ryttare på samma plats. Även bilar och vinden kan vara riktigt läskiga ibland tycker hon. Men trots det är hon en mycket fin och lydig häst med ett flytande steg. 
 
 
 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se