Star Stable Nadia -

Starsong aka Star

Länk | Hästar i stallet |2014-12-12 | 22:32:00 | Kommentarer: 0

Namn: Starsong

Smeknamn: Star

Född: 2005

Ras: Fjordhäst

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

 

Star är en snäll litet fjordsto som gör det mesta hon ber en om, men då måste man först lära känna henne, så att hon kan lita på en till 100%. Om hon inte riktigt känner att hon kan lita på sin ryttare så vågar hon inte riktigt försöka göra det som ryttaren ber henne om, trots att hon egentligen kan.

Star kommer usprungligen från Kallterna, där hon tivdes väldigt bra, men eftersom att den lilla kallt-familjen hon bodde hos inte längre kunde ta hand om henne, så beslutade dom att sälja henne till mig. Trots att jag inte känner Star så bra ännu så kommer vi bra överens, vi har till och med hoppat några små skutt tillsammans och ridit ut lite, men vi måste fortfarande jobba upp vårat förtroende för varandra.

 
 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se