Star Stable Nadia -

Snowrunner aka Snöflinga

Länk | Hästar i stallet |2014-12-13 | 09:29:43 | Kommentarer: 0

Namn: Snowrunner

Smeknamn: Snöflinga

Född: 2001

Ras: Fjordhäst

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

 

Snöflinga är en otroligt snäll häst som har väldigt lätt för att lita på människor. Hon är väldigt känslig och kräver endast mycket små hjälper, vilket gör det enligt henne, rätt onödigt att rida med sadel och träns. Jag har faktiskt provat henne utan sadel och träns och det gick minst lika bra som med utrustning. 

Hennes enda problem är att hon inte är så vältränad just nu, eftersom att hon ganska nyss har fått föl. Kallterna berättade för mig att hon var en utmärkt mamma, så om jag vill ta ett föl på henne så kommer det gå jättebra. Jag funderar faktiskt på att göra det någon gång, men det får bli framåt våren när det är betäckningssäsong.

 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se