Star Stable Nadia -

Silvermagic

Länk | Hästar i stallet |2013-11-12 | 19:31:00 | Kommentarer: 2

Snabbfakta:

Namn: Silvermagic "Silver"

Ålder: 7 år

Ras: Engelskt fullblod

Ägare: Jag, Nadia Moonnight

 
Silvermagic, eller Silver som han kallas var min första häst jag köpte (förutom Dream) . När jag skulle köpa Silver hade jag provridit massa andra hästar innan jag blev nöjd. Jag hade samlat pengar länge för att ha råd och när såg honom i Valedale var jag ju tvungen att slå till. Vi blev vänner direkt och just nu kämpar vi på med träningen och han blir bättre och bättre hela tiden. Hans bästa grenar är galopp och terreng. Vi har även haft bra resultat i olika Championat, han har sprungit in många rosetter i Moorlands Championat åt mig.
 
 
 
 
 
 
 



  anom

Aloha!

2014-04-19|11:58:05 |



  Anonym

sketa bra

2014-04-19|11:58:23 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se