Star Stable Nadia -

Moondancer

Länk | Hästarna |2013-11-12 | 19:20:00 | Kommentarer: 0

Snabbfakta:

Ras: Frieser

Ålder: 6 år

Ägare: Jag (Nadia Moonnight)

Smeknamn: Madde

 

Madde är en riktig dressyrhäst. Hon är ju inte så gammal så hon har mest tävlat Lc och lite Lb. Men jag ska försöka tävla svårare klasser, och försöka placera mig. I stallet är hon jättemysig, men hon gillar inte att bli borstad under magen, det kittlas förfärligt tycker hon.

Madde är ju ännu så ung, men innan hon kom till mig hade hon ett bra liv på en gård ända borta i Sverige. Men sedan när hon var inridien och tränad i Dressyr, så såldes hon vidare till en man på Jorvik vid namn Steve. Eftersom att jag hade mina hästar uppstallade hos honom då så såg jag henne direkt när hon kommit. När jag fick veta att hon var till salu så slog jag till dirket.

 
 
 
 
 

 

 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se