Star Stable Nadia -

Graymist

Länk | Hästar i stallet |2013-11-12 | 19:27:00 | Kommentarer: 2

Snabbfakta:

Namn: Graymist "Mist"

Ålder: 6 år

Ras: Oldenburgare

Ägare: Jag, Nadia Moonnight

 

Ett tag efter att jag hade köpt Silver så började jag samla Star Coins till en ny häst. Jag hade jobbat hårt för dom där star coinsen och när jag äntligen fick dom så började jag leta häst igen, eftersom att jag tyckte att jag behövde en tjej i stallet. Och när James ringde och sa att han nog hade en häst som skulle passa mig så åkte jag ju gensat och provred. Hon var väldigt oerfaren men jag fassnade för henne direkt. Nu har hon blivit så pass duktig att hon är min bästa tävlingshäst. Hennes favoritgrenar är mest banhopning, men hon gillar dressyr också. Terreng är inte så dumt heller, tycker hon!

Hon har deltagit i en Stilhoppningstävling där hon och jag kom tvåa. Vi har också tävlat First Ridden och där vann vi faktiskt!

 
 
 
 
 
 
 

 




  Nää vad bra

Nää vad bra!

2014-04-19|13:49:10 |



  Hilda Northlord

Var köpte du??

Svar: Menar du hästen? När jag köpte den så fanns den i Fort Pinta, men nu tror jag att den åker runt med hästmarknaden. Då är den antingen i Västkobbens Fiskeby eller ute på vägarna just nu, jag håller faktisk inte jättebra kolla på det, men info om hästmarknaden står nog på nyhetssidan annars :)
Nadia Moonnight

2015-02-20|01:02:24 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se