Star Stable Nadia -

Dreamjumper

Länk | Hästar i stallet |2013-11-12 | 19:35:00 | Kommentarer: 1

Snabbfakta:

Namn: Dreamjumper "Dream"

Ålder: 7 år

Ras: Jorvikiskt varmblod

Ägare: Jag, Nadia Moonnight

 

När jag kom hit till Jorvik för ungefär ett och ett halvt år sedan var det för att gå på ridläger i Moorland och häsla på min mormor här. När jag kom fram till lägret blev jag tilldelad Dreamjumer. Vi lärde oss massor på lägret, både han och jag och när lägret var slut var vi så fast vid varandra att Dreams ägare lät mig köpa honom.

Ett litet tag senare flyttade jag Dream till Steves gård för att få lite mera lugn och ro. Sedan dess har vi alltid hållt ihop :)

Dreams favoritgrear är western och allt inom fälltävlan.

 
 
 
 
 



  Anonym

Aloha!

2014-04-19|11:56:58 |



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se